fredag 1 juni 2012

Trötta Tassar...

...igen. Gårdagen innehöll lång-prommis med Mattes promenad-kompis. Uppåt en tre timmar av snusande, rusande, blängande på andra fyrbenta och grävande efter mullvadar. Och fästinginsamling. Jag var väl inte något under av lydnad precis, men liiiiite bättre än förra gången. Matte och jag är extremt imponerade av promenad-kompisens ork, en knapp vecka kvar tills beräknad förlossning och hon promenerar glatt och raskt i timmar. Strongt!

Två korta pass av träning igår som Matte var supernöjd med (=mycket godis till mig). Igår kunde jag för att jag ville.

Har begärt time-out tillsvidare, vill ha allt framburet till Bia-bädden på silverfat så att jag slipper resa på mig. Kan möjligtvis göra undantag för tuggbensavhämtning.

Tass tass


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar