onsdag 13 mars 2013

Förpassad till...


...skamvrån med buller och bång. Tydligen så har mitt uppförande inte varit helt till belåtenhet idag. Råkade visst hoppa på Matte. Ganska mycket och våldsamt dessutom. Matte som bara häromdagen tyckte att jag hade varit hoppfri i flera månader och därför gick och köpte ny fin hundjacka att ha istället för alla gamla lappade trasor som jag hoppmassakrerat. Samma Matte som igår berättade för Uppfödar-Pernilla att jag numera är sååååå duktig och ohoppig. Just den Matten är idag arg som en hel bikupa. Råkade visst också hoppa på Mattes Promenadkompis. Där åkte jag i marken så det smällde om det. Kanske ska fundera på att lägga ner hoppandet, på något sätt känns det som att det inte får den uppskattning det förtjänar.

Matte hotar med att sälja mig på Blocket för en krona. Tror jag ska hålla lite låg profil resten av dagen.

Tass tass


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar