onsdag 3 oktober 2012

Va?!?!?! Skulle Jag Vara...



...bindgalen?!?!? Skogstokig?!?!?! Eller för att snacka redig skånska: Heltossig?!?!?! Tja, Matte & Husse är tydligen på sånt där epitetshumör igen för nu får jag stå ut med att bli kallad både det ena och det andra. Jag kan väl inte rå för att jag är så hormonstinn att det sprutar löptiksmolekyler ur öronen på mig. Temat för detta löpet är nu bestämt: "Turbocharged hösten 2012". Alltifrån från promenader till inmundigande av torrfoder går i 200 knyck, det är bråttom bråttom bråttom för jag har så mycket att stå i. Det ska sniffas, luktas, nosas, slickas, spåras, rullas och raggas. Och sen ska jag ju hinna med alla vardagsbestyr också: spela FOTBOLL, gräva upp pionerna, tugga på pionerna, tugga på allt annat inklusive Matte, hoppa på Matte, hoppa på alla andra, hoppa rakt upp och ner i allmänhet, vara i vägen, vara på vägen och vara på väg... samtidigt! Snacka om simultankapacitet, jag är i mitt livs form men Matte är lite trött. Fast det beror nog på hennes förkylning och inte på mig. Tror jag i alla fall.

Men annars är allt bra!

Tass tass



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar