tisdag 16 oktober 2012

Leende Guldbruna Ögon...


...med lite lite bus i! Resten av mig är det väldigt mycket bus i. Just nu ser jag ut som en stor lerklump efter idogt trädgårdsarbete i hällregn. Jag har hjälpt Matte att kratta löv, hon har dragit ihop löven till fina högar och jag har spridit ut dem igen. Matte är väldigt tacksam för min hjälp fast hon har lite svårt att visa det. Efteråt mös vi läääänge i hallen tillsammans med en massa handdukar och levergodis. Det tar tid att torka 55 kg skitig, blöt, trött men nöjd Maja. Matte funderar på om jag får plats i torktumlaren. Själv tror jag att jag skulle bli lite åksjuk. Man kanske kan hänga upp mig på torkställningen istället? Finns det så stora tvättklämmor? Och vem torkar av Matte?



Tass tass







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar