onsdag 30 maj 2012

Tassar in igen...



...på trötta tassar.

Det är mycket i mitt liv just nu: löp, kursstart, nyinflyttad katt i grannskapet som måste sättas på plats och strålande väder som får Matte att vilja gå lång-prommisar. Själv vill jag mest chilla. Gärna med ett tuggben i käften. Jobbar på att övertyga Matte om att yttertrappan är det bästa stället man kan vara på.

Fick i alla fall lite sovmorgon i morse, var helt utslagen efter gratisbesöket hos veterinären och kursstarten i går. Jag tycker det är så himla kul att gå till veterinären. Jag tycker i och för sig att det mesta är så himla kul men hos veterinären kan man yra runt i behandlingsrummet så att alla metallprylar far i golvet och ställer till med ett våldsamt oljud. Matte skäms men alla sköterskorna älskar mig. Veterinären tyckte att jag såg fin ut i käften och så fick man hela TRE Dentastixs med sig hem. WOW! Det tar mig ganska exakt 20 sekunder att slakta en Dentastix . Jag sväljer bitarna hela så Matte betvivlar att tuggpinnarna har någon större tandstensavskräckande effekt på mig. Men de är goda!

Tass tass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar